ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ШКОЛИ

У 2023/2024 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Діяльність педагогічного колективу школи у 2023/2024 навчальному році направити на вирішення пріоритетних напрямків:
• Продовжити впровадження в освітньому середовищі школи Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну освіту», Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, «Про забезпечення функціонування української мови як державної», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2015 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» (зі змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.02.2016 № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року» наказів Міністерства освіти і науки України «Про організаційні питання щодо запровадження Концепції Нової Української школи у загальноосвітніх закладах І ступеня», Лист МОН України № 1/7322-22 від 30.06.2022 “Про організацію 2022/2023 навчального року”., Лист МОН України № 1/7234-22 від 29.06.2022 “Про підготовку до початку 2022/23 навчального року та особливості організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти”, Лист МОН України № 1/7707-22 від 11.07.2022 “Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану”., Лист МОН України № 1/8462-22 від 26.07.2022 “Про оптимізацію виконання заходів з підготовки закладів освіти до початку нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану”, Лист МОН України № 1/9530-22 від 19.08.2022 “Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу і викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році”, Лист ІМЗО від 15.08.2022 № 22.1/10-1080 “Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році”, №2312-ІХ від 19.06.2022 року Закон України “Про внесення змін до Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» щодо окремих аспектів підготовки кваліфікованих робітників в умовах воєнного стану та відновлення економіки“, Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 “Деякі питання організації дистанційного навчання”, наказу Міністерства освіти і науки України від 21.01.2016 № 8 «Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.02.2016 № 184/28314, наказу МОН України від 24.04.2017 № 635 «Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»; листа МОН України від 26.06.2019 № 1/9-409 «Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти»;
• Забезпечити доступність до якісної освіти усіх дітей шкільного віку мікрорайону школи;
• Забезпечити у 2023/2024 навчальному році перехід до роботи за новим державним освітнім стандартом учнів 1-6-х класів школи;
• Організувати інклюзивне та індивідуальне навчання дітей з особливими потребами;
• Запроваджувати принцип педагогіки партнерства, що грунтується на співпраці учня, учителя і батьків та принципу дитино-центризму (орієнтація на потреби учня);
• Продовжити формування в учнів ключових компетентностей, необхідних сучасній людині для успішної життєдіяльності. Серед ключових компетентностей – володіння державною мовою, математична, загальнокультурна й екологічна компетентності, підприємливість та іноваційність, економічна компетентність. Випускник школи повинен критично та системно мислити, проявляти ініціативу і творчість, вміння оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми;
• Забезпечити організаційно-методичний супровід практичної участі школи у Всеукраїнському році математики;
• Створювати умови для формування в учнів громадянської відповідальності, тобто особистості, що поважає права людини, розуміє особисту відповідальність за долю держави, народу. Розуміє важливість громадянської участі у процесі вирішення різноманітних проблем місцевої громади;
• Продовжити створення оптимальних санітарно-гігієнічних умов для навчання та виховання учнів (створити безпечне та комфортне освітнє середовище);
• Створити належні умови освітнього процесу в школі, забезпечити дотримання вимог в умовах війни та адаптивного карантину в умовах поширення корона вірусної інфекції COVID – 19;
• Удосконалювати навчально-матеріальної бази школи, впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, оволодівати і застосовувати на практиці інструментарії дистанційного навчання;
• Сприяти збереженню мережі класів та контингенту учнів школи, особливо при переході з початкової до базової основної школи.
ЗАВДАННЯ ШКОЛИ НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Спрямувати зусилля на реалізацію таких навчально- методичних проблем:
Педагогічна тема:
“Реалізація особистісно орієнтованого навчання з метою формування ключових компетентностей моделі випускника початкової, базової та старшої школи”
Методична тема:
«Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризма».
Виховна тема:
«Формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів особистості в умовах НУШ».
З цією метою:
• Забезпечити якісну роботу методичної ради, методичних об’єднань та творчих груп школи.
• Сприяти впровадженню в практику роботи школи сучасних освітніх технологій, передового педагогічного досвіду вчителів школи, міста, області, держави.
• Проводити системний, цілеспрямований моніторинг усіх напрямків освітнього процесу школи.
• Підвищити особисту відповідальність кожного члена педагогічного колектива за якість та результативність роботи.
• Продовжити роботу з подальшої інформатизації освітнього процесу, оволодівати інструментами дистанційного навчання. Забезпечити якісне та своєчасне наповнення необхідною інформацією системи управління освітою (ІСУО).
• Забезпечити виконання плану проходження вчителями школи курсів підвищення кваліфікації на 2023/2024 навчальний рік.
• У відповідності з планом атестації педагогічних працівників на 2023/2024 навчальний рік провести атестацію вчителів у відповідності до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 № 805, зареєстрованого Міністерством юстиції України 21.12.2022 за № 1649/38985
• Створити необхідні умови для активної роботи з обдарованими учнями шляхом залучання їх до участі в інтелектуальних конкурсах, предметних олімпіадах різних рівнів, змаганнях, роботі МАН тощо.
• Продовжити роботу по формуванню в учнів навичок здорового способу життя. Створити умови для оздоровлення та відпочинку дітей пільгового контингенту в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням. Організувати роботу мовного табору школи.
• Забезпечити соціальний захист учнів та працівників школи.
• Підвищити ефективність роботи з попередження дитячого травматизму як під час освітнього процесу так і поза межами школи.
• Забезпечити якісну підготовку випускників школи до складання зовнішнього незалежного оцінювання.
• Спрямовувати виховну роботу на формування в дітей та молоді любові до Батьківщини, загальнолюдських якостей.
• Популяризувати культурне розмаїття, історичну спадщину країни, рідного краю; формувати історичну пам’ять підростаючого покоління; забезпечити духовну єдність поколінь.
• Сприяти формуванню духовно-моральних взаємин між усіма учасниками освітнього процесу, толерантного ставлення до представників інших народів, культур і традицій, до однолітків, батьків, інших людей; вихованню пошани та любові до культурного спадку свого народу та мистецтва, культивуванню кращих рис української ментальності, працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, відповідального ставлення до природи.
• Активізувати застосування сучасних форм і методів правової та превентивної освіти, формуванню здорового способу життя, фізичного розвитку і культури, спрямованих на формування сталої відповідальної поведінки, імунітету до негативних впливів соціального оточення.
Продовжити зміцнювати та вдосконалювати навчально-матеріальну базу школи, залучивши як бюджетні так і позабюджетні кошти (спонсорські пожертви, кошти від оренди вільних приміщень, надання додаткових освітніх послуг тощо).
Кiлькiсть переглядiв: 40

Коментарi